کابینت ها مکانی برای نگهداری و قرار دادن وسایل هستند و جزء اصلی آشپزخانه و خانه هستند ، بنابراین زیبایی ، دوام و کارآیی آنها باید همگی موثر باشد.
کابینت ها از نظر رنگ و طرح بسیار متفاوت هستند و لازم است هنگام انتخاب و خرید از انواع آنها آگاهی داشته باشیم تا بتوانیم بهترین گزینه را بدست آوریم زیرا کابینت ها یک بار آلمانی ساخته شده و چندین سال استفاده می شوند ، بنابراین باید کیفیت و جذابیت خود را در دراز مدت حفظ کنند
در این مقاله می خواهیم با انواع رایج روکش کابینت آشپزخانه و مزایای آنها آشنا شویم.

به طور کلی کابینت ها از دو قسمت اصلی تشکیل شده اند ، یکی قاب های کابینت است که بیشتر از چوب و پانل های مصنوعی ساخته شده اند و درهای کابینت که مهمترین اصل و قسمت اصلی کابینت ها هستند. اسامی و اصطلاحاتی که هنگام خرید و طراحی کابینت استفاده می شود مربوط به این بخش است
درهای کابینت یا از چوب خالص یا ورق های MDF با روکش های مختلف مانند ورق های روکش چوب یا فولاد و فلز ساخته شده اند که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

قفسه لمینت

روکش چوب با فشار دادن و فشار دادن لایه های نازک کاغذ و رزین پلاستیکی ساخته می شود و این روکش در کارخانه ما توسط دستگاه های پرس اتوماتیک ساخته می شود.
کابینت های زره پوش دارای مزایای متفاوتی هستند ، این کابینت ها در دو نوع براق و مات موجود هستند و این روکش ها دارای تنوع زیادی در طرح ها و رنگ ها هستند که پاسخگوی تمام نیازها و سلیقه ها است و این پانل ها نسبت به سایر مدل های روکش کابینت مقاوم تر هستند - مقاوم در برابر رطوبت و گرما ، دوام بالا ، تمیز کردن و تمیز کردن آسان تر است.


کابینت های UV

کابینت هایی با روکش UV که اخیراً محبوب شده اند
این نقاشی ها بدون هیچ لایه ای روی کابینت هستند و زیبایی خود را برای مدت طولانی حفظ می کنند

مخازن اکریلیک
اکریلیک یک رنگ چشمگیر ، براق و آینه ای شکل است که جلوه خاصی به کابینت می بخشد.
روکش اکریلیک با تنوع رنگ و طرح های مختلف مشخص می شود. اکریلیک بسیار براق است و معمولاً در روکش کابینت در طرح های مدرن استفاده می شود. این روکش با گذشت زمان زمان خود را از دست نمی دهد و در برابر خط و خش مقاوم است. تنها اشکال آن قیمت بالا


کابینت ممبران

ورق های ممبران در شکل های مات و براق برای روکش کابینت آشپزخانه موجود است و ظاهر منحصر به فرد و چشمگیری به آشپزخانه می بخشد. پانل های MDF این روزها به دلیل تنوع در طرح های مدرن و کلاسیک بسیار محبوب هستند ، زیرا می توانند به راحتی با هر سبکی سازگار شوند. به
یکی از مزایای کابینت ممبران این است که در رنگها و طرحهای مختلف در رنگهای مات و براق موجود است. آنها همچنین قیمت مناسبی دارند و به ما اجازه می دهند ابزارهایی را در طرح های کلاسیک روی آنها کار کنیم و تغییر دهیم ، اما این تابلوها به مرور زمان به دلیل استفاده فرسوده می شوند و در صورت قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید تغییر رنگ می دهند.

اگر می خواهید در مورد انواع کابینت آشپزخانه ، کابینت ممبران یا کابینت های شیشه ای بیشتر بدانید ، روی عنوان ها کلیک کنید.

 

گروه شرکت چوب سروستان با کادر متخصص و حرفه ای خود در طراحی و ساخت دکوراسیون آشپزخانه و آشپزخانه مدرن ، آماده مشاوره به شما می باشد.جهت مشاوره رایگان و قیمت گذاری تخصصی با مراجعه به فضای خود با ما تماس بگیرید.